Aktuálne
23. 07. 2018
Premeň oheň na elektrinu
         BioLite BaseCamp prevádza teplo dopoužiteľného zdroja elektriny preveľkoformátové varenie a nabíjanie Použite, len spadnuté konáre,... viac
20. 11. 2017
Tipy na vianočné darčeky
      Pripravili sme pre Vás špeciálnu ponuku na vybrané produkty za akciové ceny       ... viac
04. 11. 2017
DDoptics - Nemacká značka prémiovej optiky
  DDoptics je Nemecká značka prémiovej optiky, ktorá ponúka široký výber kvalitných produktov na ktoré poskytuje 30... viac
Zobraziť všetky novinky
Newsletter
Chcete od nás dostávať novinky na Váš e-mail?
Partneri

Reklamačné podmienky

Úvod Informácie O násReklamačné podmienky

  

(1) Reklamačný poriadok sa vzťahuje na tovar zakúpený kupujúcim od predávajúceho vo forme elektronického obchodu na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho.

(2) Na uplatňovanie práv zo zodpovednosti za chyby predanej veci sa vzťahuje postup podľa § 612 až 627 OZ a príslušné ustanovenia zákona o ochrane spotrebiteľa.  Kupujúci odoslaním objednávky predávajúcemu potvrdzuje, že bol riadne informovaný o podmienkach a spôsobe reklamácie tovaru vrátane údajov o tom, kde možno reklamáciu uplatniť, a o vykonávaní záručných opráv v súlade s ust. § 18 ods. 1 zákona o ochrane spotrebiteľa.

(3) Záručná doba na všetok tovar je 24 mesiacov pre fyzické osoby, pokiaľ pri konkrétnom výrobku nie je uvedené inak a začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim. Záručná doba pre právnické osoby je 12 mesiacov ak to zákon neupravuje inak.

(4) Pri uplatňovaní reklamácie je kupujúci povinný predložiť predávajúcemu originál daňového dokladu a originál záručného listu, pričom predávajúci nie je povinný prebrať reklamovaný tovar, ak je znečistený, alebo ak vykazuje znaky používania iným ako obvyklým spôsobom. Reklamáciu je kupujúci oprávnený uplatniť u predávajúceho telefonicky s následným písomným prejavom vo forme emailu na info@m-link.sk . Reklamovaný tovar je potrebné zaslať na adresu sídla spoločnosti (tovar nezasielať na Poštu musi byť zaslaný priamo na adresu spoločnosti). Tovar zaslaný na dobierku nepreberáme. Zásielku s tovarom odporúčame poistiť.

 

Adresa pre zasielanie reklamácii :

 

M-LINK, s.r.o.

Ľubovníkova 30
84107 Bratislava

Tel. +421 907 762 069


(5) Predávajúci nezodpovedá za chyby výrobku spôsobené najmä:

• mechanickým poškodením,
• neodvratnou udalosťou – živelnou pohromou,
• nesprávnym zaobchádzaním zo strany kupujúceho – v rozpore s návodom na používanie a s obvyklým spôsobom užívania tovaru,
• v osobitných prípadoch ak to vyplýva z povahy veci aj zásahom nepovolanej osoby, vrátane používateľa, prípadne iným neodborným zásahom.

(6) Predávajúci rozhodne o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty má kupujúci právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok. 

(7) O výsledku reklamácie bude kupujúci informovaný bezprostredne po ukončení reklamačného konania telefonicky, resp. e-mailom a zároveň mu bude doručený spolu s tovarom alebo prostredníctvom e-mailu reklamačný protokol.

(8)  Reklamačné konanie tovaru, ktorý sa dá objektívne doručiť predávajúcemu začína dňom, kedy sú splnené všetky nasledujúce podmienky:

  1. doručenie vyplneného formulára na uplatnenie reklamácie od kupujúceho predávajúcemu,
  2. doručenie reklamovaného tovaru od kupujúceho predávajúcemu,
  3. doručenie prístupových kódov, hesiel a pod. k tovaru od kupujúceho predávajúcemu.

Reklamáčný formulár je možné nájst a vyplnniť tu : Reklamačný formulár

 

Gunduličova 1
81105 Bratislava

     

e-mail 
 

 

Tel. 

Fax 

 |

 

 

 |

 | 

info@m-link.sk

 

+421 907 762 069
+421 2 5443 48 20

 M-LINK.sk

 

O nás      > Obchodné podmienky     > Ochrana osobných údajov     > Nákup na splátky 

 

                   > Dodacie podmienky        > Reklamačné podmienky         > Vrátenie tovaru