Reklamácia tovaru

  • Aby sme Vám celý tento proces uľahčili, pripravili sme pre Vás reklamačný formulár. Tento si môžete stiahnuť na konci stránky, uložte do počítača, vyplňte a spolu s reklamovaným tovarom pošlite na našu adresu.
  • O výsledku reklamácie Vás budeme informovať najneskôr do 30 dní.

Ako postupovať v prípade reklamácie?

  • Vyplňte prosím reklamačný formulár, ktorý je dispozícii na stiahnutie na tejto stránku. Stiahnete ho úplne bežným spôsobom po kliknutí na tlačítko uložiť, následne si zvolíte miesto na disku, kde sa má súbor uložiť
  • Reklamačný formulár následne otvoríte, vytlačíte a s perom vypíšete. Doporučujeme závadu popísať čo najpodrobnejšie, v prípade potreby môžete priložiť aj nákres. Na záver tento formulár podpíšte
  • Formulár vložte do zásielky, ktorá bude obsahovať reklamovaný tovar, doklad o kúpe (faktúru), ktorý slúži zároveň ako záručný list a tento formulár. Tovar je potrebné poslať kompletný, podľa možnosti v originálnom balení.
  • Reklamovaný tovar pošlite na adresu: 

                M-LINK, s.r.o. Pramenistá 12 , 94901 NITRA, tel. 0907 762 069

  • V prípade akýkoľvek otázok a nejasností nás neváhajte kontaktovať. Sme tu pre Vás 

Reklamačný formulár >>>>>

 

 

Záručné podmienky a Reklamačný poriadok

1.1 Tento reklamačný poriadok sa vzťahuje na tovar, ktorý bol zakúpený u spoločnosti M-LINK, s.r.o a ktorého reklamácia bola uplatnená v záručnej dobe 24 mesiacov (pri vybraných tovaroch 36 mesiacov ) odo dňa zakúpenia tovaru. 

1.2 Ku každému tovaru zakúpenému v spoločnosti M-LINK, s.r.o je pri jeho dodaní kupujúcemu priložená faktúra (predajný doklad), ktorá slúži zároveň ako záručný doklad. 

1.3 Pri prevzatí tovaru je kupujúci povinný skontrolovať nasledujúce:

* či sa jedná o výrobok, ktorý bol objednaný (ak sa jedná o výrobok, ktorý nebol objednaný, tovar nerozbalujte, neotvárajte, inak nebude možné ho vymeniť)
* či je výrobok v neporušenom stave, tzn. či nemá zjavnú vadu
* či fungujú všetky jeho jednotlivé časti

Záruka sa nevzťahuje na vady tovaru spôsobené nesprávnym používaním, skladovaním alebo poškodením tovaru kupujúcim. Obal a obsah výrobku nesmie byť mechanicky poškodený (mechanickým poškodením sa rozumie také poškodenie výrobku, ktoré nemohlo vzniknúť bežným používaním výrobku na účel, pre ktorý bol vyrobený).


Reklamovaný tovar je kupujúci povinný uplatniť za vyššie uvedených podmienok zaslaním tovaru na adresu:

(tovar nezasielať a neukladať na Poštu tovar musi byť zaslaný priamo na adresu) 

M-LINK, s.r.o. Pramenistá 12 , 94901 NITRA, tel. 0907 762 069


Upozornenie: Tovar musí byť zaslaný doporučene a poistený, nakoľko neručíme za jeho prípadnú stratu na ceste k nám. Zásielky na dobierku nebudú akceptované.